HitamPutihBlogspot ,: ...hyeppy..

...hyeppy..

aSSalamualaikum u ol’s…hyep…pe kbr???sehat…hahaha..( ada ka jgk yg baca blog aku neh)..hehehe=)..lama dah x update blog aku neh…nak ckp bzi… x jgk..ada jgk masa aku on9..Cuma mgkin x berkesempatan nak update blog ku neh…la aku on9 pun xda la lma sgt kot.hehehe..sakit mata klu lama2 hadap screen leptop neh..mata aku skrg ne sentitip sgt la…=)…

ne nak citer pasal kenduri kawen..tyme musim cuti2 ne manyak la yg bwat kenduri kawen…kluarga aku pun ramy yg buat..eh eh..xdala ramy sgt..hehehe…sorg dua ja..tu pun aku xda pegi..tggl kat ruma jer…hahaha…sungguh pemalas bukan??..hhe…ehhh bukan malas erk..Cuma.adalah halnya tu yg x dpt pegi…dah tutup citer pasal kawen2 ne..skrg ne citer pasal holiday..fuhhh cuti yg sungguh best la…kadang2 boring jgk kan…hehe..mo jalan tpi fulus kureng..hehehe…so sepanjang cuti neh aku wat benda2 yg ble aku bwt jak…hahahaha.ok lah..actually xda papa yg nak tulis..jdi aku tulis la yg bukan2 neh..kepada sesapa yg baca tuh..thankS erk..hehehe..klu dah terbaca jgn lupa follow tau…peace..(^_^)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

tinggalkan komen + jejak anda kat cni..


syukran sudi komen=)