HitamPutihBlogspot ,: suka suki ku~~~

suka suki ku~~~




elop!!! assalamualaikum..hehe...1stly aku xtaw la mcm mana nak tulis2 blog ne..hehe..just saje je nak try2..asyik baca org punya blog...rase teringin lak nak bwt blog..blog ne dah lama aku bwt..cuma xtau pa yg nak d tulis..semenjak 2 menjak jak ne ngada2 nak tulis...gatal tangan kan..haha...=)..so apa yg aku nak tulis ne..citer masuk sem..fulamakkk!! mmg penat la..gilak weii...dah la 3 ari betugas berturut2..dgn malamnya nya lgi kena jga bebudak junior..ceh kira aku ne senior la suda..haha..bgga jgk kan=0..stat jak mggu P&P jak d suh prepare 2k interview pas tamat prktikal..bwu tu lect yag aku dapat punya lah...soalan2 yg hahaa..bwt aku tersenyum jak....huahuahuauhau..nasib bek berdua..lau aku sorg..mmg kompom...ketawa terbahak2 suda dpn lect 2...pas abes interview d suh plak piki sal projek akhir..awal tu!!!! idea pun lom ada lgi..haisy..ne wat stress gilak ne..len lagi program yg aku d suh bwt tuk jbtn..huh..mmg susah..bnyak gak cabaran...buat sorg2 tnpa bantuan ajk yg len..fenin2...papa pun aku suka bwt..hahahaha..xtau nape..kali aku ne..suka busy2 kan diri kot...pastu suka stress...=p..ceh..bkn 2 jak..kesampingan aku bzi menjalankan prgram,meeting,kursus...aku pon bzi ngan stdy yg manyak btol la esemennya..klu group 2..ermmm...group ngan individu pun sama gak...hehe...kena bwat gak kan..pa lgi law dapat group yg mmg memandai berkata2 jak..tpi bwtnya..fuh..haram..tpi tlg watkan org len ble plak...haha..ceh..malas nak citer lebih2 t karang ada plak yang terasa...=p...wlu papa pun..to mE yg bergelar student..hadapi sume itu dgn tgn terbuka..enjoy it!! pasti have fun 2..!! d smping tu bleh eratkan sillaturahim dgn kekwn kan2..btmbh gak kwn2 ku..hahaha...selain tu bak kata pepatah..."jauh perjalanan luas pemandangan"..kiranya aku ne tgh bejalan la..haha..semakin jauh aku bejalan semakin bnyk pengalaman yang aku dapat...stakat ne jak la coretanku yang merapuh ntah papa jak..bertemu di lain warkah...

sekian..~~by~~ sandiwara langit=)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

tinggalkan komen + jejak anda kat cni..


syukran sudi komen=)